27 Kasım 2018 tarihinde İstanbul’da ‘Türkiye-Güney Kore Gümrük İdaresi Başkanları 6. Toplantısı’ gerçekleştirilecektir.
Türkiye-Güney Kore ilişkileri hakkında ele alınmasında fayda görülen konular, Güney Kore ile ticari ve ekonomik ilişkilerin arttırılmasına yönelik işbirliği imkanları, öncelik verilecek sektörler, ticaretin geliştirilmesi için öneriler, ikili ilişkilerde yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerine ilişkin görüşlerinizi en geç 27 Kasım 2018 Salı günü mesai bitimine kadar gizem.yaraslioglu@manisatso.org.tr adresine iletmeniz hususunu bilgilerinize sunar, Gereğini rica ederiz.