Pakistan Büyükelçiliği tarafından üst kuruluşumuz Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’ne yazılan yazıda, Pakistan Demiryolları’nın Kamu-Özel Sektör Ortaklığı (PPP) yöntemi ile, bünyesindeki hastaneleri yönetim ve işletme olarak özel sektör firmalarına/kuruluşlarına devretmeyi arzuladığı belirtilmektedir.
Hastanelerin 2 yılı inşa-onarım süresi olmak üzere 30 yıllığına devredileceği bildirilmekte olup, söz konusu Hastaneler ile ilgili bilgiler ekte bilgilerinize sunulmuş olup, gereğini rica ederiz.