İsrafın boyutlarını ortaya koyarak ekmek israfının önlenmesi için toplumun bilinçlendirilmesi amacıyla Manisa Tarım Orman İl Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan 'Ekmeğini Koru' projesi kapsamında, 22 Mart 2022 Salı günü 10:30 - 17:00 saatleri arasında Odamız Hizmet Binasında, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Öğretim Üyeleri ve Manisa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda ve Yem Şube uzmanlarının sunumuyla, fırınlarda gıda güvenilirliği ve hijyeni, gıdada sürdürülebilirlik ve izlenebilirlik, etiket okur-yazarlığı, işletmelerde oluşan gıda kaybı ve israfı, atık yönetimi, ekmek ve ekmek tebliğ konu başlıklarında eğitim düzenlenecektir.
Ücretsiz olarak düzenlenecek olan eğitime katılım sağlayan firma yetkililerine eğitim sonunda sertifika takdim edilecek olup, eğitime ilişkin taslak yazımız ekinde tarafınıza sunulmaktadır. Bahse konu eğitime katılım göstermek isteyen üyelerimizin en geç 21 Mart 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Odamızı arayarak (Tel: 0236 231 10 45 – Dahili:1133) katılım teyitlerini bildirmelerini rica ederiz.
Bilgilerinize sunarız.