3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu ve Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği kapsamında “Mesleki Eğitim Merkezi Ustalık Telafi Programı” başlatılmış olup, söz konusu programa katılım için;
1.Çalışan sayısı 50 ve üzerinde olan işletmelerde bulundukları İl/İlçenin Milli Eğitim Müdürlükleri ile protokol imzalamaları halinde sürekli,
2.50 den az çalışanı olan işletmelere ise protokol imzalamaksızın 30 Aralık 2022 tarihine kadar öğrenci kaydı yapılacaktır.
Bilgilerinize sunarız.