Kosgeb Enerji Verimliliği Yeşil Dönüşümü Destek Programı Bilgilendirme Semineri

KOSGEB tarafından yayınlanan Yeşil Dönüşüm Destek Programı KOBİ’lerin yeşil dönüşüm konusunda mevcut durumlarının tespit edilerek sorun ve ihtiyaçlarının belirlenmesi, gerekli stratejilerin oluşturulması, kapasitelerinin geliştirilmesi ve öncelikli ihtiyaçlarının karşılanmasını hedeflemektedir.


Programın amacı; KOBİ’lerin yeşil dönüşüm konusunda mevcut durumlarının tespit edilerek sorun ve ihtiyaçlarının belirlenmesi, bu konuda gerekli stratejilerin oluşturulması, bu stratejiler doğrultusunda kapasitelerinin geliştirilmesi ve öncelikli ihtiyaçlarının karşılanmasıdır. Bu çerçevede; yıllık enerji tüketimi 10-99 TEP aralığındaki işletmeler için ayrı 100-500 TEP aralığındaki işletmeler için ayrı olmak üzere destek tasarımı yapılmıştır.


18 Mayıs 2022 Çarşamba günü saat 14:00'te KOSGEB ve TOBB iş birliğinde internet üzerinden gerçekleştirilecek olan seminerde, KOBİ'ler için Enerji Motorları Desteği kapsamında 100 bin TL, Verimlilik Artırıcı giderleri içinse 400 bin TL'ye kadar destek sağlayan KOSGEB Yeşil Dönüşüm Destek Programı anlatılacak olup, seminer sonunda katılımcıların soruları cevaplandırılacaktır. İlgili seminere kayıtlar https://tobb.org.tr/Sayfalar/20200421-webinar.php adresinden yapılacaktır.


Konuyu ilginize sunar, gereğini rica ederiz.

EK
Diğer Duyurular
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği
Ticaret Bakanlığı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
Balo
TOBB Uyum
Zafer Kalkınma Ajansı
Kosgeb
KGF
Eurochambres
İcc
Beceri 10
Tepav
Rekabet Kurumu
TSE
Gümrük ve Truzim işletmeleri
Celal Bayar Üniversitesi
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi
İktisadi Kalkınma Vakfı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği
Türk Patent Enstitüsü
Manisa Savunma Sanayi Teknoloji Geliştirme Kümesi
Sanal Ticaret Akademisi
Kolay İhracat Platformu Hakkında
Türkiye'nin İlan Portalı