21 Aralık 2022 tarihinde çevrimiçi ortamda düzenlenen Türkiye-Polonya Çalışma Grubu'nun ilk toplantısı kapsamında, gündeme getirilmesinde fayda görülen hususlara ilişkin Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği görüşleri Ticaret Bakanlığı’na iletilmişti.
Söz konusu toplantıda Polonya tarafının gümrük prosedürlerini gündeme getirmiş ve 2023 yılı Ocak ayı sonu veya Şubat ayı başında gerçekleştirilmesi planlanan ikinci toplantıda ikili ticarette gümrükler konusunda karşılaşılan sorunların ele alınması kararlaştırılmıştır.
Bu itibarla, bahse konu toplantının hazırlıklarında kullanılmak üzere, mevcut olması halinde, Polonya gümrüklerinde karşılaşan problemlere ilişkin görüşlerinizin 13 Ocak 2023 Pazartesi günü mesai saati bitimine kadar alper.karanfilci@manisatso.org.tr mail adresine iletilmesi hususunu bilgilerinize sunarız.