2 Şubat 2024 tarihinde, Kocaeli Kongre Merkezinde "Su Verimliliği Seferberliği: Sanayi-Su Buluşması" programı düzenlenecektir.
Program kapsamında; 2023/9 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile yayımlanan sektörel su verimliliği rehberleri konusunda sektör temsilcilerinin bilgilendirilmesi ve endüstriyel su verimliliği uygulamaları konusunda paydaşlar arasında tecrübe paylaşımının ve iş birliği ortamının güçlendirilmesi hedeflenmektedir.
Söz konusu program Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanı M. Rifat HİSARCIKLIOĞLU, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim YUMAKLI ile Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih KACIR'ın katılımıyla gerçekleştirilecek olup: Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ve Tarım ve Orman Bakanlığı arasında işbirliği protokolü imzalanacaktır.
Ayrıca, etkinlikte sanayide su verimliliği konusunda iyi uygulamaları bulunan kuruluşların stantları da yer alacaktır. Bilgi notu ve etkinlik programı ekte yer almaktadır.
Bu kapsamda; Etkinliğe katılım sağlayacak temsilcilerin 24.01.2024 tarihine kadar https://dosya.tarimorman.gov.tr/121obrnp linkinde yer alan katılım formunu doldurup, Endüstriyel su verimliliği uygulamalarına yönelik stant kurmak isteyen üyelerimizin ise taleplerini 24.01.2024 tarihine kadar Tarım ve Orman Bakanlığına (03122076316 / suverimliligi@tarimorman.gov.tr) ve bilgi amaçlı (guliz.yasin@manisatso.org.tr) adresine gönderilmesi hususunu bilgilerinize sunarız.