Sayın Üyemiz;
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına, Ticaret Sicili Müdürlüğümüzce 07.02.2024 tarihinde MERSİS programı üzerinden test çalışmasına başlanan randevu sistemine 19.02.2024 tarihi itibariyle kesin olarak geçilecek olup, söz konusu tarihten itibaren kuruluş ve diğer tüm tescil talepleriniz için MERSİS programı üzerinden randevu alınması gerekmektedir.
Bu kapsamda MERSİS’te kuruluş veya diğer tüm tescil işlemlerinin onaya gönderilmesinden sonraki ekranda çıkan “Randevu Oluştur” sekmesinden mutlaka randevu rezervasyonu yapılmalıdır.
Talep edilen randevu Müdürlüğümüz onayından sonra kesin randevuya dönüşerek randevu bilgileri MERSİS’te kayıtlı mail adresinize yönlendirileceğinden, MERSİS üzerinde tanımlı mail adresinin aktif bir mail adresi olmasına özen gösterilmesi ve lüzumu halinde ilgili başvuru gerçekleştirilirken firmaya ilişkin “Adres” sekmesinde yer alan iletişim bilgileri içerisindeki mail adresinin, aktif olarak kullanılan bir mail adresi olacak şekilde güncellenmesi gerekmektedir.
Randevunuzu iptal etmek istediğinizde ise; “Devam Eden Başvurular” modülünden başvurunuzun iadesinin talebi ve ardından iptal işlemlerinin gerçekleştirilmesi gerekecektir.
Aşağıda MERSİS üzerinden kuruluş veya değişiklik tescil talebinin onaya gönderilmesinden sonra randevu alınması süreci özetle görsel olarak ayrıca belirtilmiştir.
Bu itibarla, kuruluş ve diğer tüm tescil talepleriniz için MERSİS üzerinden randevu alınması zorunlu olup, randevusuz taleplerin işleme alınmayacağı, randevu sürelerine azami riayet edilmesi gerektiği hususunu bilgilerinize sunarız.