Türkiye-Angola Cumhuriyeti Karma Ekonomik Komisyonu (KEK) III. Dönem Toplantısı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Sayın Alparslan Bayraktar ve Angola Tabii Kaynaklar, Petrol ve Doğal Gaz Bakanı Sayın Diamantino Azevedo eş başkanlıklarında 16-17 Aralık 2024 tarihlerinde Ankara'da gerçekleştirilmesi planlanmaktadır.
Bu itibarla, bahse konu toplantının hazırlıklarında kullanılmak üzere, Angola ile ticari ve ekonomik ilişkilerinin arttırılmasına yönelik işbirliği imkânları, öncelik verilecek sektörler, ticaretin geliştirilmesi için öneriler, ikili ticari faaliyetlerde yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerine ilişkin görüşlerinizin 25 Kasım 2024 Pazartesi günü mesai saati bitimine kadar alper.karanfilci@manisatso.orgh.tr mail adresine iletilmesi hususunu bilgilerinize sunarız.